Mawar Dan Syabab Agama

Islamic Widget

Sabtu, 7 April 2012

Will Be Mine


Bismillahirrahmanirrahim...


Assalamualaikum ikhwan wa akhawat semua...Rindu sungguh ana kat semua tau..Ngee...:)
Kaifa halukum jami'an?? Ana kat sini sihat alhamdulillah..

Hari ni, ana nak cerita sikit impian ana nak memiliki satu barang ni..Dah lama ana tunggu nak dapat barang nie tau, tapi hanya angan2 je...nak tunggu tu xtau la bila nak dapat..Dari sekolah rendah lagi simpan angan2 nak ada barang mcm nie..Huhuhu...Barangnya ialah~ tadaaa....


~ Ni la Canon DSLR EOS66...~

Jadi sekarang ni, ana berusaha kumpul duit sikit2 nak beli ni..Hehe..Sikit2,lama2 jadi banyak lah duit...waa....Hebat sungguh kan..Kalau ada lebih duit nnt, simpan untuk kegunaan masa depan..
Ana xmau kacau duit dalam bank tu. Itu untuk kegunaan ana masa kat Universiti nanti..InsyaAllah...:)

Sekian untuk entry hari nie..Ilal Liqa'..Wassalam..:)
Sayang sangat2 kat kamu...

2 ulasan:

jejaka minat adidas berkata...

wah..lpas ni jg photographerlh ni...

Quemyra berkata...

Hahah...insyaAllah...minat tau..dulu kena pilih dengan ustaz masuk bengkel photographer..alhamdulillah..bak kata mr.j SUPER OSEM...:p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...